ceturtdiena, 2015. gada 28. maijs

Mitrās salvetes

  Hey, šodien ir mana brīvdiena- beidzot, varu arī kaut ko padarīt, kas ne tikai maciņam tuvs, bet arī sirdij mīļš.
   Šoreiz neliels raksts par to kādas mitrās salvetes esmu iegādājusies, jo manuprāt bez salvetēm vasarā nav iespējams izdzīvot. :)
   Pirmajā attēlā var redzēt mitrās salvetītes, kuras iegādājos, ja nemaldos "Mego" veikalā par 29 centiem. Iepakojumā ir 15 salvetes. No sākuma domāju, ka par šādu summu iegūšu nelabu kvalitāti, jus jau ziniet, kā tas ir, kad salvetes mēdz būt sausas vai iepakojumu nevar aizvērt. Bet, cik liels bija mans pārsteigums, viņas smaržo debešķīgi un ir mitras pat līdz pēdējai sloksnītei, kā arī iepakojums aizlīp labi. Šos iepakojumus ielieku sev somiņā, lai nepieciešamības gadījumā būtu nodrošinājusies.  Mans lielākais pārsteigums ir eksotiskais aromāts, esmu liela citrus augļu cienītāja un man ļoti patīk saldā smarža. Tāpat pluss ir tas, kad noslauka rokas- tās paliek maigas itkā būtu lietots, kāds mitrinošs krēms.

Man beidzās mans iemīļotais Loreal micerālaisūdens, un nācās ātrumā izdomāt alternatīvu. Iegāju Drogu veikalā un jau sniedzu savu roku pretī Rival De Loop mitrajām kosmētiskajām salvetēm, kad ieraudzīju akciju šīm. Cena bija super duper 1,49 eur, izrādās ka šis produkts ir dabisks un dara tik daudz funkciju sejas labā: atsvaidzina, nomierina un uzlabo ādu. Pašas salvetes ir visas sejas lielumā, kas ir milzīgs pluss, jo parasti tās ir plaukstas lielumā. Kosmētiku no sejas notīra labi, taču ar skropstu tušu ir kā ir. Es izmantoju šīs salvetes tad, kad esmu notīrījusi seju ar kosmētikas noņēmēju, jo šādā veidā pārliecinos, ka nav daudz netīrumu, kas paliekuši no ikdienas kosmētikas.Runājot par iepakojumu, pašlaik esmu izlietojusi jau pusi un līpošā daļa sāk jau nelipt, bet es uzlieku, kaut ko nospiedušo virsū un viss ir super. :)

Es vasarā un teiksim tā ikdienā, esmu sastopama ar spīdīgu seju- kādā dienā ieraudzīju šīs salvetītes un nodomāju ir jāpamēģina. Kopš tās dienas tas ir mans "go to" produkts, jo notīrot seju tā patiešām ir matēta un tonālais krēms nav sagājis porās, kā tas mēdz darīt ja vienkārši noslauka spīdumu no sejas. Ja nemaldos šis brīnums maksā kaut kur aptuveni 2 eur, jāsaka lielisks ieguldījums.



Neko daudz par šīm salvetēm nestāstīšu, taču mums sievietēm jājūtas komfortabli visas dienas garumā. Līdz ar to jāpiegriež vērība visam ķermenim. It īpaši menstruāciju laikā. Ja nemaldos arī šīs salvetes maksāja aptuveni 2 eur, tur klāt ir aloe vera, kas nomierina un mazina kairinājumu.





Pēdējās dienās no darba nāku mājās ar tik "smaržīgām" kājām, ko nodomāju kaut kas ir jādara un ātri. Iegādājos šādas mitrās salvetītes, taču rezultātu nemanīju. Tagad ieliku somiņā, varbūt noderēs ikdienas lietošanā, kādā pārtraukumā, lai justos labāk un pārliecinātāka. Man liekas šis es nopirku pa 69 centiem.



Mans mini mitro salvešu rakstiņš ir noslēdzies, ceru ka tas bija interesants un jebkādā veidā noderīgs.

3 komentāri:

  1. Izskatas ka esi mitro salvesu fane :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā var teikt. :) Tas padara ķermeņa uzmundrināšanu dienas laikā - ātrāku.

      Dzēst
  2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst