otrdiena, 2015. gada 12. maijs

Hey,Iepirkumu grozs!

Diezgan sen neko neesmu publicējusi, un ko-tas nozīmē? Man vezumā ir vairāki iepirkumu grozi centīšos viņus sakārtot pa grupām un neveidot vienu masīvu rakstu, taču vairākus piezemētus. :) Nu, ko skatīsimies, ko tad es tur esmu iepirkusi.
Šis brīnums ir kā patīkama pelde viss karstākajā dienā. Es strādāju stāvošu darbu praktiski uz kājām dienā esmu 12 stundas. Līdz ar to manas pēdas ir ļoti nogurušas, lai palīdzētu viņām smelties ikdienišķo spēku, es vannoju pēdiņas šajā, itkā sviesta piena maisījumā (vannas sāls), aromāts ir kā papildus Bonus, kas palīdz relaksēties.
Šis produkts man ir lielais palīgs nogurušajām pēdiņām. Es nezinu, kā citiem taču man ļoti nepievilcīgs liekas kāju pēdu krēmu aromātu klāsts, manuprāt viņi smako sliktāk par manām kājelēm. :D Tādēl šo iegādājos jo aromāts bija citādāks, jācer ka ar laiku arī nekļūs tik pat ... peeehhhh...
Nāk klāt siltais laiks un manas padusītes sāk uzdarboties, tādēļ esmu vienīgā un patiesā dezodoranta meklējumos. Kaut kas jauns un nebijis, jāsaka ka pāris reizes esmu lietojusi un parastā brīvdienā tas darbojas ļoti labi. Taču darba apstākļiem galīgi neder.
Kā jau iepriekš minēju meklēju unikālo produktu kas spētu palīdzēt nomākt nelāgo aromātu padusēs visas dienas garumā. Pagaidām no visiem kurus esmu mēģinājusi - šis ir bijis ar viss labākajiem rezultātiem, taču manas maiciņas gan nav sajūsmā.
Iegādājos arī pūšamo dezodorantu, lai atsvaidzinātos visas dienas garumā, neko īpašu nevarēšu pateikt, kā papildus produkts tas der, bet vai viens pats sniegtu vēlamo rezultātu - šaubos.

Atradu šādu alternatīvu lai nesmērētu apģērbu, jāsaka gan neesmu vēl mēģinājusi, kad pamēģināšu padošu ziņu. Cik es saprotu šos ieliktnīšus ielīmē padušu vietā apģērbā, tādā veidā izvairoties no sviedru atstātajām pēdām.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru