pirmdiena, 2015. gada 30. marts

Iepirkumu grozs


Lietainais laiks nav mani ievilcis savā tumši drēgnajā virpulī. Gluži pretēji ar platu smaidu sejā esmu devusies iepirkties. Kā man veicās? Raksta turpinājumā.



Sailgojusies pēc vasaras gribēju savu ķermeni atsvaidzināt ar izjūtām, kuras valda tikai vasarā. Hmmm... Es no domāju... Ieraudzīju šos interesantos produktus, pasmaržoju un - Mums ir uzvarētājs, nemācēšu pateikt cik tobrīd adekvāts bija mans lēmumus, Taču visu laiku lietot vienus un tos pašus ķermeņa kopšanas līdzekļus man nepatīk. Aromāts man atgādina Havaju salas, lai gan nekad tur neesmu bijusi, bet man liekas ka viņas smaržo tieši šādi.


Ķermeņa eļļa Aldo Vandini Amazing. Ar melnās olīvas eļļu un granātābolu ekstraktu. (var iegādāties tikai "Drogās")


Dušas krēms Aldo Vandini Amazing. Ar melnās olīvas eļļu un granātābolu ekstraktu.  (var iegādāties tikai "Drogās")


Himalaya Herbals mitrinošs krēms. Pēdējā laikā roku āda ir ļoti sausa, izdomāju pamēģināt šo brīnumu. Izmēģināju testeri, pa ceļam uz darbu, kad nācu no darba jau zināju, ka šis būs mans - "must have" pirkums.


Man pēdējā laikā ir taukaina sejas ādā- meloju, man pārsvarā ir taukaina āda un pusaudzes gados atceros, ka Neutrogena bija vienīgā produkcija, kas spēja glābt no pinnēm. Tādēļ tagad cerēšu uz to pašu rezultātu.


Sirsniņai nepavēlēsi mani mīļākie pirkumi vienmēr bijuši dekoratīvās kosmētikas produkti.


BB krēms, kas pielāgojas sejas tonim. Mitrinoša ādas kopšana, kas pārvēršas vieglā tonālajā krēmā. Āda izskatās nevainojama un vienmērīga, ar svaigu mirdzumu. Iekļauta UV aizsardzība.


Maigi, gaisīgi un pievilcīgs persiki zemenīgs tonis, lai iegūtu lūpas, ko gribas noskūpstīt. Smalkā tekstūra slīd pāri lūpām, pārklājot tās ar krāsu un mirdzošu spīdumu.


Maigs un meitenīgs lūpu spīdums maigi rozā tonī.


Lūpu spīdums - odziņa. Esmu lietojusi arī citas krāsas spīdumus, ļoti patīk, tādēļ arī šoreiz nodomāju - man noteikti jāizvēlas viens - cenas arī pievilcīgas , tātad "win win situation" .


Šis tāds parasts pirkums, nesen noņēmu pašas spēkiem nost gela nagus, tādēļ nodomāju kāpēc nē - un pamēģināšu, varbūt palīdzēs stiprināt nagus. (pirku maximā, ļoti laba cena)


 Gribēju jau sen pamēģināt šādu matu ķemmi, redzēs kā patiks.


Par saviem pirkumiem saņēmu dāvanu, manuprāt, šis ir kaut kas līdzīgs Loreal BB krēmam. SUPER būs iespēja salīdzināt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru