pirmdiena, 2015. gada 23. marts

Pasmaidi pavasarim


Pavasaris ar saules stariem ir vēl nedaudz aizkavējies, tādēļ nedaudz padalīšos ar saules staru apspīdētiem ziediņiem – manā mīļāko lūpukrāsu TOP 5. Gaidu saulīti ļoti, ļoti... Tonīši vēl tādi nedaudz pasteļtoņos un varbūt pat tumši – bet ,Hey , pavasaris tikai sākas. Raksta turpinājums šeit.


Manas pirmais ziediņš Catrice lūpukrāsa Ultimate Colour 300 Kiss me if you can.
Maigs rozīgs tonis, kas izceļ lūpu dabisko skaistumu, neliels perlamutras spīdums izgaismo lūpas un atsvaidzinās pat vis drūmāko dienu. Pārsvarā šo tonīti lietoju, kad jūtos romantiski un meitenīgi/sievišķīgi. Tā ir maza odziņa tajās – No make up days.


Atplaucis vēl viens pumpuriņš AVON lūpukrāsa Deco pink.
Šo lūpukrāsu iegādājos jo izstatījās tāda maigi rozīgi persikainā tonī, taču lūpas paliek violētīgi, rozīgi persinkainas :D Ļoti skaisti izceļ dažādu toņu lūpu īpašnieces, jo no sākuma, kad saņēmu lūpukrāsu nebiju pārlicināta vai tā attaisnos manas vēlmes – iedevu pamēģināt draudzenēm! Lai cik dīvaini tas nebūtu, katrai no mums šis tonis izskatījās citādāk – PIESTĀVĒJA VISĀM.


Pļavā košākais zieds Bourjois lūpu krāsa... hmm tonis – nav nejausmas 
Burvīgs sarkanīgais tonis, tām kas nemīl piesātināti sarkanu, bet gan maigi sarkanu. Man sarkanā krāsa īpaši lūpas neizceļ, taču šis tonis padara SARKANO – par ikdienai labu krāsu – kas liek justies pašpārliecināti. (vismaz man, citiem varbūt vajag pareizās kurpes, lai sasniegtu iecerēto man vajag pareizu sarkano lūpu toni J )


Kas tad tas cauri ziedu pļavai spīd, kāds eksotisks auglis Essence 09 Wear berries!
Šo toni esmu iecienījusi skatoties youtube video, kur - make up guru- slavē šādus toņus šim pavasarim, es pat saprotu, kādēļ. Taču ar violētīgajiem toņiem jāuzmanās, jo spilgti vai piesātināti šie toņi jau ir pietiekami liels akcents uz sejas, līdz ar to, tas jābalansē ar naturālu acu meikapu. Man patīk šo tonīti kombinēt ar vaigu sārtumu, kas ir rozīgi/violets – kopā izskatās satriecoši – TĀDA ODZIŅA.


Tumšākais zieds, krāšņumā tērpts Rimmel Kate Long lasting lipcolour 30.
Mans šī brīža mīļākais tonis, vakaram – violētīgi sarkanīgs. Ļoti skaisti izceļ lūpas, manuprāt, pat padara tās biezākās- vizuāli. Bet mans ieteikums ir ar lūpu zīmuli vispirms uzvilkt lūpām kontūru, un kad lūpukrāsa uzklāta ar konsīleri pārvilt lūpu ārmalu – IZSKATĀS KOLOSĀLI.

Šis bija mana pavasarīgā pļava, es nepierakstīju sīkumos par lūpu krāsu noturību, jo – hey, ja jau tika TOP5 tā ir laba. J Iegādājos visas lūpukrāsas Drogās, izņemot vienu, kuru pirku no AVON kataloga. Runājot par cenām iegādājos visas uz akcijām – ja nemaldos pašlaik to vēl var izdarīt.


Kādi tonīši tev patīk šopavasar? 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru