ceturtdiena, 2015. gada 21. maijs

Zemenes elpa


Vienā saulainā un vasaras sajūtu pilnā dienā, devos es pa tumšo Origo staciju uz vilcienu, kuru teju nokavēšu. Un manas izmanīgās ačteles piesaistīja, kas vasaras košuma iespaidots... Atlaide! - The Body shop veikalā bija iespēja iegādāties ķermeņa produktus par 50 % atlaidi. Jautājums : "Vai manā, ķermeņa kopšanas produktu klāstā ir nepieciešami vēl daži nieki?" - Nē! "Vai es iegādājos viņus tāpat?" - Jā! Un vilcienu es nokavēju. :)


Tātad uzreiz veikalā pieķēros klāt un nelaidu vaļā, šo zemeņu aromāta ķermeņa izsmidzināmo līdzekli. Klāt pienāca smaidīgā pārdevēja un tūliņ man stāstīja par produktu, kas kalpoja kā akcepts manām smadzenēm - man noteikti, ko tādu vajag. Cena bija aptuveni 10 Eur.


Esmu produktiņu palietojusi, jau kādu laika sprīdi aromāts ir debešķīgs, jeb zemenīgs. :) Noturība ir aptuveni manā gadījumā 30 min, kas diemžēl nebūt nebija rezultāts ko vēlējos. Sākotnēji biju domājusi šo brīnumiņu likt somiņā un nēsāt līdzi. bet stikla pudele tomēr laikam nebūs tā labākā lieta ko turēt somiņā.


Pateicoties ļoti pļāpīgajai un smaidīgajai pārdevējai iegādājos arī ķermeņa sorbertu, kas sola intensīvu mitrināšanu bez jebkāda lipīguma sajūtas. Ak šīs zemenes aromāts atkal jāsaka zemeņdebešķīgs. Nākamajā rītā uzreiz pēc dušas iesmērēju sevi šajā zemenīgajā kažokā. Jāsaka, ka produkts neuzsūcas ātri nepieciešamas vismaz 15 minūtes, lietojot kopā ar ķermeņa atsvaidzinātāju varēju uz sevis smaržu just aptuveni 3 stundas. Pārdevējas komentārs, kas būtiski mani pārliecināja par šo produktu ir tas, ka viņu var ievietot ledusskapī un vasarā izmantot vēsu uz apdegušās vai vienkārši sakarsušas āda, jo sastāvā ir alveja. Tad nu vasaras karstumā pārbaudīšu.


Kopumā esmu apmierināta ar pirkumu iztērēju aptuveni 20 Eur, kas ikdienā būtu bijis tikai viena produkta vērtība. Smarža ir kolosāla un mana lietainā ikdiena ir zemenīgā aromātā slēpta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru