sestdiena, 2015. gada 21. marts

Pie kafijas tases

Šajā bloga sadaļā, būs mans domu virpulis, jo kad gan mēs sapņojam, ja ne pie savas kafijas krūzes. Gribu dalīties ar lietām, kas sevī slēpj mirdzumu, gribu lai mēs nobružātus akmeņus pārvēršam par visskaistākajiem dimantiem. Apsēdīsimies pie galda, paņemsim savas kafijas krūzes ievilksim kafijas aromātu dziļi savā būtībā un uz mirkli- tikai nieka mirkli, pavadīsim laiku ar sevi. Raksta turpinājums šeit.

Šīs nedēļas kafijas garša būs kosmētiskie produkti no Čistaja Linija. Kādu laika sprīdi esmu iegādājusies vairākus produktus, kas pārsteidz mani ar savām cenām un kvalitāti.
Esmu lietojusi jau skrubīti ar aprikožu kauliņiem no šīs firmas- man patika! Ieraudzīju veikala plauktos, ka pašlaik ir iespēja iegādāties arī šādu skrubīti ar avenēm. Man patīk šis vairāk, jo salīdzinot abus šajā abrazīvās daļiņas ir mazākas un līdz ar to mazāk raupjas, ja lieto cilvēki ar jūtīgu ādu- tādi kā es. Abi divi ir krēmīgā konsistencē, kas priekš manis ir pluss – jo nemīlu gēla skrubjus. Āda paliek maiga un pārbraucot pāri var just, ka tā kļuvusi gludākā un veselīgāka. Lietoju 1-3 reizes nedēļā.(bet vienmēr pēc skrubja lietošanas uzlieku mitrinošu krēmu) Runājot par aromātu, manuprāt šīs kompānijas produkti visi smaržo vienādi. 

Acu krēmus esmu sākusi lietot, nesen mana pieredze sniedzas tik tālu cik tālu zirnis var iziet no glāzes- ar savām kājām. J Bet esmu novērojusi ka skola + darbs + hobiji + DZĪVE = ZILI RIŅĶĪŠI ZEM ACĪM, IEGRIMUŠAS UN NOGURUŠAS AČTELES. Lietojot dažādus krēmus tie padara acis lipīgas vai rada diskomforta sajūtu, taču šis brīnumiņš palīdz ļoti labi- pēc garas darba pilnas dienas uzlieku vakaros un norīta varu atkal doties dzīvē.

Šo krēmu saucu par dzīvības glābēju, man ir taukaina un problemātiska āda līdz ar to bieži vien uz sejas ir pumpas. Vakaros notīru seju un nomazgāju to uzlieku šo krēmu , es neteikšu ka nākamajā rītā pamostos un man vairs nav pumpu. Taču āda kļuvusi mazāk apsārtusi un ar meikapa palīdzību varu maskēt nepilnības – neuzkrītošā veidā. Konsistence arī ir ļoti interesanta tāda kā krēms, taču saskaroties ar roku siltumu paliek caurspīdīga.

Mans pēdējais varonis šodien – sejas krēms – kas paredzēts taukainai ādai- lieliski kalpo zem kosmētikas, jo novērš taukošanos aptuveni  10 -12 stundas. Tas man bija  tāds – vaaaauu, moments. Ļoti patīk, jo ikdienā manu grimu sabojā taukainā āda, taču pašlaik esmu atradusi līdzekli, kas ne tikai novērš lieko tauku izdalīšanos, bet arī labi sagatavo ādu grima uzklāšanai, jo āda pēc krēma uzklāšanas paliek samtaina un gluda.

Vai kafijas tases jau tukšas?
Līdz nākamajai reizei.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru