ceturtdiena, 2015. gada 2. aprīlis

Filmu vakars

Jau ļoti ilgu laiku esmu vēlējusies atspiesties dīvānā un paskatīties kādu filmu. Esmu dažādu žanru cienītāja taču mans mīļākās filmas vienmēr ir bijušas Šausmu filmas. Bet ne jau tādas kuras ir pilnas ar vardarbīgām ainām un pārspīlēti daudz asinīm. Man patīk psiholoģiskās, kurās ir piesities ar pārdabisko. Tā kā sen nebiju skatījusies neko šausminošu, nolēmu paskatīties arī pilnīgi pretēja žanra filmu, kas bija manuprāt, uz pusaudžu vecumu vērsta komēdija. Tātad mana šaušulīgo filmu mīlules filma bija: Annabelle, un otra filma: The Duff. Raksta turpinājums.

Džons Forms savai sievai Miai, kura ir mātes cerībās, kādudien sagādā burvīgu dāvanu - skaistu, neparastu antikvāru lelli Anabellu baltā kāzu kleitā. Mia par dāvanu ir sajūsmā, taču viņas prieks par Anabellu nav ilgs. Kādā naktī viņu mājā ielaužas sātanistu kulta sekotāji un zvērīgi uzbrūk laulātajam pārim. Izlijušas asinis un šausmas nav vienīgais, ko sātanisti atstāj aiz sevis. Viņu pastrādātie briesmu darbi ir nieks salīdzinot ar šaušalīgo ļaunumu, kas tagad ir iemiesojies Anabellā. 
Mans viedoklis: Kolosāla filma, spriedzi noturēja visu laiku. Jo likās ka būs tie šausmu filmu momenti, kuri jau ir paredzami, taču notika, kas pavisam cits. Jāsaka ka manā gadījumā mūzikas izvēle bija izcila, jo tieši šie skaņu efekti, mani baidīja viss vairāk. Un protams pati lelle, es nevaru tā lelle bija kaut kas unikāls. Esmu ļoti apmierināta. Rakstot šo rakstu atklāju, ka ši laikam ir otrā daļa, jo daudz kur pieminēta filma: Ļaunuma izsaukšana - būs arī šī jānoskatās.



Stāsts par vidusskolas skolnieci, kas aptver ka ir DUFF, vienmēr necilā - visu skaisto meiteņu vidū. Pats trakākais, ka viņas prāt  ir arī tuvākās draudzenes tā uzskata. Tā nu sākas viņas piedzīvojums ar kādu futbol komandas puisi, kuram ir problēmas mācībās. Abi noslēdz darījumu - viņa kļūst ievērojama un spēj piesaistīt sev puisi, kurš tai patīk, savukārt viņš noliks kontroldarbus sekmīgi.
Mana viedoklis: diezgan bērnišķīga un visiem zināms sižets. Labi, ka šo filmu skatījos pēc Anabellas tā noderēja līdzsvaram. Protams, manuprāt ļoti laba filma pusaudžiem, jo vairāk ir par iedrošinājumu, nebaidīties būt pašam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru